Pandemi, emtia piyasalarını çeşitli şekillerde etkiledi. BIR, şirket faaliyetlerinin münferit salgınlar ve hükümetin zorunlu kıldığı aksamalar nedeniyle kesintiye uğradığını, Hurdacı birçok mal için talebi düşük tuttuğunu ve "yakın vadede muhtemelen böyle kalacağını" vurguluyor.
BIR, kapatmaların ve geçici kapanmaların% 40'a varan genel endüstri üretim kaybına neden olabileceğini söylüyor. İyileşmenin gücüne bağlı olarak, piyasa şokları, örneğin En Yakın Hurdacı havacılık ve otomotiv sektörlerinde düşen satışlar nedeniyle endüstrinin 200 milyar dolar (277 milyar euro) kazanabileceği anlamına gelebilir. Etki, dünyanın dört bir yanındaki metal üreticileri ve dolayısıyla geri dönüştürücüler tarafından hissedildi.
İkincil alüminyum, bu iki endüstriden gelen külçe talebinden ciddi şekilde etkilenmiştir. Nikel ve molibden talebi, daha kötü olmasa da eşit derecede düşüktü ve titanyum dahil yüksek sıcaklık alaşımları için delindi. Durdurulan otomobil üretimi de krom çelik ve ferro-titanyum talebini vurdu. Kağıt ve karton, plastik ve tekstil gibi diğer geri dönüşüm faaliyetleri, yalnızca aşırı tüketim ve talep eksikliğinin bir sonucu olarak tüketici güveni çok düşük olduğu için zarar görür.
Salgın, olumsuz talep ve arz şoklarının petrol fiyatlarındaki düşüşle birleştiği Orta Doğu'ya halihazırda dramatik bir ekonomik maliyet getiriyor. Petrol üreten büyük ülkeler, benzeri görülmemiş fiyat düşüşleri sırasında bütçe açıklarını telafi etmek için rezervlerine girdiler.
Ufak umut belirtileri
Tünelin sonundaki ışık, büyük kilitleme kısıtlamalarının kademeli olarak kaldırılması olarak görülüyor. Başlıca petrol üreticisi ülkeler, ekonominin en kötü etkilenen sektörleri için ek teşvik paketleri hazırladı. BIR, "Çoğu geri dönüşüm tesisi göreceli olarak normale döndü, ancak daha düşük hacimler ve marjlarla mücadele ediyor" diyor. Bir hurda raporunda, 'hurda endüstrisindeki işler yeniden toparlanmaya başladı, ancak hacimler önceki ortalamanın% 50 altında.
BAE'de adım adım
İnşaat sektörünün yeniden canlanması ve durdurulan altyapı projelerinin yeniden başlaması, Orta Doğu'daki hurda üretimi için iyi durumda. Başlıca havalimanları, 7 Temmuz'dan bu yana Dubai tarafından ülkelerine geri gönderilme ve turist kabulü için teyit edildiğini duyurdu. 2020-21 akademik yılı için okulların yeniden açılmasını gözden geçirmek ve ofis çalışanlarının oranını% 30'dan% 50'ye çıkarmak için federal tartışmalar devam ediyor.
Devlet ve özel sektör çalışanlarının çoğu Bahreyn'de evden çalışmaya devam ediyor. Endüstriyel ve ticari işletmeler faaliyet halindedir ve kurallara uyarak faaliyetlerini giderek artırmaktadır. Tüm işletmeler bu krizden etkilendi ve bazı küçük şirketlerin kapanması göçmen işçilerin işlerini kaybetmelerine neden oldu.
Bahreyn'deki hurda endüstrisinin, bu yıl sonuna kadar önemli bir toparlanma umuduyla yaklaşık% 30 verimlilikle devam edeceği söyleniyor.
BIR, kapatmaların ve geçici kapanmaların% 40'a varan genel endüstri üretim kaybına neden olabileceğini söylüyor. İyileşmenin gücüne bağlı olarak, piyasa şokları, örneğin En Yakın Hurdacı havacılık ve otomotiv sektörlerinde düşen satışlar nedeniyle endüstrinin 200 milyar dolar (277 milyar euro) kazanabileceği anlamına gelebilir. Etki, dünyanın dört bir yanındaki metal üreticileri ve dolayısıyla geri dönüştürücüler tarafından hissedildi.
İkincil alüminyum, bu iki endüstriden gelen külçe talebinden ciddi şekilde etkilenmiştir. Nikel ve molibden talebi, daha kötü olmasa da eşit derecede düşüktü ve titanyum dahil yüksek sıcaklık alaşımları için delindi. Durdurulan otomobil üretimi de krom çelik ve ferro-titanyum talebini vurdu. Kağıt ve karton, plastik ve tekstil gibi diğer geri dönüşüm faaliyetleri, yalnızca aşırı tüketim ve talep eksikliğinin bir sonucu olarak tüketici güveni çok düşük olduğu için zarar görür.
Salgın, olumsuz talep ve arz şoklarının petrol fiyatlarındaki düşüşle birleştiği Orta Doğu'ya halihazırda dramatik bir ekonomik maliyet getiriyor. Petrol üreten büyük ülkeler, benzeri görülmemiş fiyat düşüşleri sırasında bütçe açıklarını telafi etmek için rezervlerine girdiler.
Ufak umut belirtileri
Tünelin sonundaki ışık, büyük kilitleme kısıtlamalarının kademeli olarak kaldırılması olarak görülüyor. Başlıca petrol üreticisi ülkeler, ekonominin en kötü etkilenen sektörleri için ek teşvik paketleri hazırladı. BIR, "Çoğu geri dönüşüm tesisi göreceli olarak normale döndü, ancak daha düşük hacimler ve marjlarla mücadele ediyor" diyor. Bir hurda raporunda, 'hurda endüstrisindeki işler yeniden toparlanmaya başladı, ancak hacimler önceki ortalamanın% 50 altında.
BAE'de adım adım
İnşaat sektörünün yeniden canlanması ve durdurulan altyapı projelerinin yeniden başlaması, Orta Doğu'daki hurda üretimi için iyi durumda. Başlıca havalimanları, 7 Temmuz'dan bu yana Dubai tarafından ülkelerine geri gönderilme ve turist kabulü için teyit edildiğini duyurdu. 2020-21 akademik yılı için okulların yeniden açılmasını gözden geçirmek ve ofis çalışanlarının oranını% 30'dan% 50'ye çıkarmak için federal tartışmalar devam ediyor.
Devlet ve özel sektör çalışanlarının çoğu Bahreyn'de evden çalışmaya devam ediyor. Endüstriyel ve ticari işletmeler faaliyet halindedir ve kurallara uyarak faaliyetlerini giderek artırmaktadır. Tüm işletmeler bu krizden etkilendi ve bazı küçük şirketlerin kapanması göçmen işçilerin işlerini kaybetmelerine neden oldu.
Bahreyn'deki hurda endüstrisinin, bu yıl sonuna kadar önemli bir toparlanma umuduyla yaklaşık% 30 verimlilikle devam edeceği söyleniyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder